29 Nisan 2012 Pazar

DIY - Çoraplardan Sevimli Tavşanlar

Bu çoraptan tavşanlar hem çok sevimli hem de yapımı bir o kadar kolay.İhtiyacınız olan tek şey güzel si altı çorapları ve dikiş malzemeleri. Bunları makinede dikebileceğiniz gibi elde de kolayca dikebilirsiz. 








Marketten 1-2 liraya alabileceğiniz değişik renklerde ve desende diz altı çoraplar işinizi görecektir.
1. Adım : Çoraplardan birini topuğa kadar kesiyoruz. Topuk kısmı tavşanımızın yüzü olacağı için topuktan önce 1-2 cm kadar mesafe bırakmak gerek.

2. Adım : Çorabın diğer ucundan ortaya kadar gene ortadan kesiyoruz. Burası da tavşanımızın bacakları olacak. 


3. Adım : Çorabın diğer eşinin tabanını kesiyoruz.
4. Adım : Kestiğimiz tabanı da ortadan kesiyoruz. Bunlar da tavşanımızın kolları olacak.
5. Adım : İlk çorabımızı ters çevirip tavşan kulakları için kestiğimiz parçaları elde veya makinede dikiyoruz. 
6. Adım : Çorabın alt kısmında tavşanın bacakları olacak bölümü de ter çevirip dikiyoruz. Ama bacaklarının arasında daha sonra içini doldurmak için 1-2 cm kadar boşluk bırakıyoruz.
7. Adım : Daha önce kestiğimiz kolları da ter çevirip dikiyoruz.
8. Adım : Bacak arasındaki açıklıktan tavşanımızın gövdesini dolgu malzemesi ile doldurup dikiyoruz.
9. Adım : Tavşanın kollarını dikkatlice dolgu maddesi ile doldurup gövdesine sabitliyoruz.
10. Adım : Tavşanın gözleri için düğmeleri monte ederiz. Dilerseniz düğme yerine sadece iple teğel geçerek te göz yapabilirsiniz.
11. Adım : Teğelle tavşanımızın burnunu dudaklarını yapıyoruz.
12. Adım : Tavşanınızın yüzü için bir sürü alternatifiniz var. Değişik ifadeler seçebilirsiniz.
Yumuşak ve sıcacık sevimli tavşanlar. Çocuklarınız için vazgeçilmez arkadaşı olacaklar.
http://www.lilblueboo.com/2012/03/a-sock-bunny-a-tutorial.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder